onsdag, juni 24, 2009

Sommarfirande

Jag har ju tidigare skrivit vad jag inte gjorde på midsommar, men jag har i villervallan glömt att beskriva vad jag gjorde, och det var nördigt nog att vara värt att berätta.

Jag bjöd hem Henning för att fira midsommar och sommarsolståndet med virtuell electro-music-festival på min balkong. Tyvärr ösregnade det, så vi fick sitta inomhus istället. Den började klockan 15 GMT - vilket blev klockan 0 på söndagen här. Jag var mest intresserad av att lyssna på eminenta Antimon och lyckades, som ett barn som vill se fyrverkerierna på nyårsafton, stanna uppe och se hur regnet avstannade och solen gick upp mitt i Antimons fantastiska set. Därefter somnade jag genast, som ovan nämnda barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.