tisdag, februari 09, 2010

Bra vibrationer

Kollegan bredvid mig pratade med en annan kollega som jag inte sett förut, och jag hörde att de nämnde mitt namn, så jag frågade om jag kunde stå till tjänst.

Kollegan jag inte sett förut visade sig vara en otroligt söt flicka, som vände sig mot mig och sa, på bra, men överdrivet välartikulerad engelska

"Ja - kan du göra en vibrator till mig?"

Tänk Hugh Lauries Woster när han är förvånad. Så såg jag ut.

"Jag vill ha en applikation", fortsatte hon, "med två knappar. När jag trycker på den ena knappen ska vibratorn starta, och när jag trycker på den andra så ska den stoppa igen."

Det kan jag naturligtvis göra. Men jag satt och koncentrerade mig för att inte le det minsta skälmskt, och att absolut inte fråga vad hon skulle ha applikationen till, för om jag frågat det, så hade jag brustit i skratt och när hon äntligen hade förstått vad det roliga var så hade hon dött på fläcken. Och det hade faktiskt varit väldigt pinsamt.

Jag berättade historien för en svensk kollega, som fnissade lite. Strax efter mötte vi samma flicka i hissen, och hon ropade genast

"Tack så mycket för vibratorn! Det var precis vad jag ville ha! Jag har skickat den till alla mina vänner."

Min svenske kollega stod bredvid mig och skakade och grät.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.