fredag, oktober 16, 2009

Flyga?

Att boka biljett har varit förfärligt, mest för att mina respektive organisationer inte varit helt överens om vem av dem, som ska boka, eller om möjligen jag ska göra det. Det har resulterat i många långa samtal med resebyrå och assistenter och chefer och kollegor, och en hel del av- och ombokningar.

Så kommer jag till flygplatsen och markpersonalen börjar checka in mig, och säger genast "Konstigt - jag kan inte hitta dig här...". Jag börjar medvetet hålla tillbaka paniken, och tänker att det ju i bästa fall betyder att jag får stanna en natt till i Malmö, men så säger han "Ah - det beror på att du blivit uppgraderad. Har du något emot att åka Business Class?" Det hade jag inte. Kåldolmar i all ära, men det går inte upp mot lammfilett.

Tillbaka i Japan. För närvarande utan kamera, men det kommer snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.